lördag 30 juni 2007

Varm Chokolad

Längtar efter varm choklad med vispgrädde. Sånn man gör själv på kakao, strösocker och varm mjölk - och kanske en skvätt av någon likör av passande sort...

Men ikväll blir det bara en kopp the. Har fått ett väldigt gott "Kusimi Tea,Kashmir Tchai"

Åt lunch på Grodan idag(Grev Turegatan, Sthlm). Har faktiskt aldrig ätit där förr. Maten var bra, jag åt en trevlig tryffelfylld pasta, och de andras mat såg oxå bra ut, lite små portioner - iallafall för mig som äter mkt - men jag gillar att man sparar plats i magen så att även förrätt och efterrätt går ned. Tyvärr var servicen en besvikelse, lite oengagerat och okunnigt om vad man serverade för något, jag hade förväntat mig mer.

1 kommentar:

  1. ÖHH OK.. JAG GJORDE DEN CHOKLADEN O DEN SÖG FAKIST XD

    SvaraRadera