måndag 1 december 2008

My smoothie

Jag drack en mango smoothie från My Smoothie till frukost i morse, eller det vill säga försökte dricka en mango smoothie. Jag gillar verkligen smoothies, men det här var bland det vidrigaset jag har provat. Den smakade inte mango överhuvudtaget, mer övermogen banan - måste nog prova en till någon dag för att försäkra mig om att det inte var fel på min förpackning, utan att den verkligen skulle smaka så. Dessutom så fungerade inte sugröret, för underdimensionerat för tjockleken på smoothien. Och eftersom jag satt på tåget så var jag tvungen att dricka upp åtminstonde de första centimetrarna i förpackningen för att kunna ställa ifrån mig den utan att riskera att spilla - så rolig var min frukost!

Men som tur var så hade jag tagit med mig en av de gudomligt goda lussekatterna som herr. M bakat åt mig dagen innan oxå, så helt tomt i magen blev det inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar