måndag 2 juni 2008

Fåfängan

Åt lunch på Fåfängan idag, utkiksplatsen vid Dannvikstull. Fantastisk otrolig utsikt över precis hela Stockholm och underbart väder! Ville inte att det skulle ta slut! Om du inte har varit där så måste du ta dig dit! Tog bussen in till stan sen, super smidigt! Dock var inte maten så mkt att hetsa upp sig över. Lagom spännande grekisk sallad för 125 pix! Visst, jag förstår att det är utsikten man betalar för, och det kan jag gärna göra. Men om jag skivade löken till en sallad som jag visste kostade en mindre förmögenhet så skulle jag iallfall se till att jag skivade tunt - och inte i 0,5cm oätbara skivor!! Men men, jag kommer tillbaka en annan dag, men kanske inte när jag är hugrig,dricka en kopp te kan jag tänka mig:)

Vad är det förresten med lunch mat och paprika och rödlök? (Paprika är den enda grönsak som jag verkigen alltid måste peta bort, gillar inte alls) Det är alltid paprika och rå rödlök i lunch maten -varför då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar