tisdag 8 januari 2008

ICA - Stamkund, fortsättning...

Eftersom jag inte förstod det första svaret jag fick från Ica innan jul så var jag tvungen att skriva igen, och nu har jag fått ett nytt svar. Observera det imponerade sättet att använda ordet "synpunkter":


Brev 2 från mig till ICA

Hej Marjut,

Tack för ditt svar!

Jag är ledsen men jag förstår tyvärr ingenting ditt svar. Vilka/vilken avdelning är ansvarig för just denna fråga? Kommer de att ge mig ett mer utförligt svar vid senar tillfälle, eller är nedanståned den enda kommentar ni har till mitt brev?

Tacksam för svar!

Med Vänliga Hälsningar

Linda


Svar 2 från ICA till mig:
Hej!

Tack för att du har hört av dig till oss på nytt. ICAs Kundkontakt tar emot alla synpunkter och frågor från våra kunder och för dem vidare ut i organisationen till den det berör. I det här fallet kommer ansvariga för Supermarkets reklamblad att fåtill sig dina synpunkter och efterfrågan om mer rättvisemärkta varor. De som jobbar med frågan har ofta ingen möjlighet att själva återkomma med ett svar, men de går igenom alla synpunkter som vidarebefordras till dem och har kundernas synpunkter iåtanke när de utformar erbjudanden eller utvecklar produkter. Med vänliga hälsningar

ICA Kundkontakt



Nån som blev klokare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar